2009年3月6日星期五

Boobs and cibai

我可以发誓,这篇是我骂粗话最够厉的一次。。。 在此先向各位道歉,这篇已经完完全全损坏我在各位脑里那个可爱天使的形象=________=" Orz... 接受不到的请不要继续往下读了,相信我,你不想看到我这个样子。。。 I know I know, I NEVER be so rude before...=.=" and i apologize for that... *gomenasai* 在这几个月里,我几乎每天都会听到这两个字。。。 ‘cibai’ ‘boobs’ For the past few months, I had heard this two words for uncountable times... and im sien of it already... 每次跟那些男子出去吃宵夜时,他们一定会聊到女生的胸部。。。 还有。。。 骂'cibai' (-.-) 先生们,你们是没有别的东西骂了是吗??? everytimes when i went out supper with friends (trainees who work together in sunway hotel), I will sure and comfirmly listen to them talking craps and gurls... ( for ur information, im the ONLY gurl there =.=) and for sure... the word 'cibai' or 'boobs' will come out.... 'waaaa, u know anot, the new trainee har, the boobs har, walau.. damm big u know??' 'cibai betul la orang ini' 'u damm cibai lar' (scolding me in kidding mode) bla bla bla.... ************yea im talking like a bitch now************** oi, can u all please show some respect to gurls anot??? pls lar, even though my body and my action shows that im boyish, but somehow somewhere some part of my organs are different from yours... im a GURL.... GET IT???

不是我没有胸部所以妒忌你们讨论胸部。。。 打个比如,你们也不希望一群女生坐在那边讨论谁谁谁的‘那条’比较大、粗吧???

and please dun ever judge a gurl's boobs... as u wont want the gurls to judge your so-called-LJ, right??

还有,请不要再一直骂cibai了。。。 不要忘记你也是从那边出来的。。。

and dun keep scolding cibai already pls.... dun forget u come out from cibai too... 凸=.=凸 p/s: you will have no balls if you scold me cibai again... p/s 2: trust me, i will scold u 'lanjiao' if u ever dare to scold me 'cibai' again ***************back to normal again**************** 对不起。。。 只是最近受不了朋友一直一直骂我cibai.... 所以我要发泄。。。(0.0) 天使后记:omg,我竟然骂了13次粗话。。。 *面壁思过当中*

14 条评论:

  1. ...duwan say anything liao.........

    回复删除
  2. 很搞笑。。
    我希望听你现场念这篇文给我听
    哈哈

    回复删除
  3. 男生应该尊重女生的啊, 不应该开口就说粗话了!
    很讨厌这样的人!

    回复删除
  4. *clap clap clap*

    回复删除
  5. 呵呵
    都是那樣的啦
    我會跟男生聊女生の胸部 o.o
    如果 他們敢說的話

    回复删除
  6. 哇。。。真的是好发泄哦!!
    你的朋友们~
    应该集一些口德了~

    回复删除
  7. 果然很厉害骂一下= =

    回复删除
  8. 哈哈!我也被你的题目吸引!不过我很少讲这句。。。

    回复删除
  9. 四个字——习惯就好。
    毕竟嘴巴长在别人身上,你控制不来,如果粗口是种习惯,连他们自己都控制不来,更何况是你。
    学习如何在耳朵装过滤器,不雅文字自动过滤,反正是语助词,并不影响词句结构。

    回复删除
  10. @.@ this is the never-before-seen wanyee that you were talking about ka.. hahaha

    回复删除
  11. take it easy..sabar sikit lo...left ear in right ear out.... :)

    回复删除
  12. 幸好~ 我没有这个习惯。
    算正常吧?

    回复删除

谢谢留言~
你的留言代表了你对我的支持 :)
留下脚印,我会到你家回访~