2008年12月12日星期五

给翅膀的话

*这是一篇心情剖白* 相信应该不少人知道我跟翅膀冷战的事情。。。 就连身边的朋友也在一旁的跟我说:[做么他酱的??] [实在很不了解他咯] [walau..受不了他] 之类的话。。。 甚至还有几位跟我打赌说我一定先找他。。。 因为她们说我心很软。。。 我说我不会输,因为我一定不会找他先。。。 结果,就这样过了一个星期。。。 他没有找我。。。 我开始不耐烦了, 我开始不爽了, 甚至,我开始火大了。。。 世界上怎么会有那么笨的人。。。 我到底是看上他哪一点。。。 我是瞎了吗?? 我干嘛要自己拿来气??? 超级想骂人。。。超级想直接挥一拳过去,然后跟他说: 对不起,我受不了你了。。。 我的火山简直就是已经爆了。。。 火冒三丈跟七孔冒烟这两句成语我听得多,可是这次还是真正的体会到那种感受。。。 TMD你这个人到底怎么搞的? 你女朋友现在很生气很生气很生气了,你什么都不做吗? 你就什么都不做吗?? 啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊 怎么会有人笨到这种地步???!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 真的是气死我了!!!!!!!!!!!!! ******************************************************* 这几天,我想了很久,可是我还是想不明白为什么他可以完全没有一点想要找我的打算。。。 混蛋!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 你知不知道现在的你把我气到甚至想跟你分手的境界???!!!!!!!!!!! 其实。。。 一个简单的问候可以解决我们之间的问题,你知不知道? 其实。。。 一句简单的[对不起,不要吵架了,好吗?]可以让我冷下来,你知不知道? 其实。。。 我要的只是那个[主动],你又知不知道???? 到底是我以前都只是那个负责得到的那一方,所以不习惯付出? 还是我这次真的付出太多,而累了??? 郭先生,我累了。。。 这次可不可以换你付出??? 因为再这样下去我真的会心理不平衡。。。 我会因为你这样的态度而崩溃。。。 后记:累了,哭了。。。舒服多了。。。 *这篇纯粹是给翅膀看的。。。除了他,我不想看到其他人的留言,好吗?

10 条评论:

  1. Hmm...mayb u should jus relax...
    stop breathing and thing of it...
    clearly...and mayb u should jus text him...

    some reason that y he dun take the 1st step to find u:-
    -Mayb he misunderstand somethin
    -mayb he think he not well enough...n he taking time to think...

    try think some good way 1st...
    then the bad way...
    keep argue-ing...fighting...
    or dun talk to each other is not the good idea for it...
    Anyone who b the 1st is not the winner...nor loser...

    try keep this in your mind...he is jus stop breathing...
    and think of u too...

    So sry i 'kea poh' lo...PS

    回复删除
  2. Hmm...althought u fade up bout his attitude...
    try tell him...u can say...
    -i like you to be more caring...
    -and i like you to be more aggressive...anythin...
    anything mean...talking, date...even a kiss...

    try not to say somethin that will 'feng chi'...dis will hurt him...
    word like dis should not been said:-
    -i dun like ur attitude...
    -u must change
    -if u keeping like dis...i will be dead soon

    so...a word can make him to feel comfortable...and think of it...
    dun hav angry or fustrated emotion when u talkin n also text-ing him...
    make in relax way...put in some words like...
    -how u today le...actually i wanna hav some talk to u...free to hav some chattin?
    then continue with
    if yes:-
    -actaully...i din blame u for dis...then continue wat i told u...
    If not free:-
    -its ok...i jus wanna tell u...i din blame u for this...i jus emotional disturbed...text me or call me when u free k...

    So...emotional speaking...is important...when u wan someone to listen to u...Remember it ok

    回复删除
  3. square...
    seriously, relly thanks for leaving ur comment here...
    i wish he could c ur comment, too...
    haiz...
    since last time, i was counseling other for times and times but when its my turn, i fall into trap too...

    i guess, love can change everything....rite??

    i'll try my best to deal tis problem with him...
    thank you...
    and really, thank you...

    回复删除
  4. i'm sorry , thats the only words i know and the only words to tell you...
    did i disapoint u alot??? i think i did so wrongly and u surely r very disapointed...
    i dont know what else i can do..not even dare to try..
    i had try once , leaving u a comment on 情侣必来的地方~ but ur reply is *冷战中* , tats make me feel u r still so angry v me.
    i had try n i had failed.....it is not i duwan to find u , but i was thinkin till after ur exam over...

    i noe my sorry , doesn't make any changes anymore b'cuz it's only thing i noe but ntg else than sorry..
    i'm too stress out , everytime i was juz thinking taking 1/2 an hour nap , i din mean to slp , but fail to do so..
    tats the reason y i din accompany u at nite...sorry once again

    i'm so useless , i'm such as failure...
    i noe you cant bear me anymore , i'm sorry everything comes from me..
    sorry i'm the factor for everything...even me wonder y i'm so stupid...
    if anything that can make u easier , i willing to take the risk...

    everything i did to u , i had makes u angry , no matter how why what...
    izzit b'cuz i'm imperfect(everything is wrong v me)...i had no talent in anything , cant do anything for u...
    u noe y i dun find u? cuz i'll makes things even worst , ntg i do cant make u hepi , satisfy...
    u asked y i din find u even after a week , i noe i'm wrong..i'm shameful to find u again..
    u asked y i dun even tham u , i had but it doesn't works...there is no talent to me..

    i feel so sorrow everyday after the fight...
    i was so down...
    in fact i'm now so worry bout time passing...
    i dunno what will be goin on in front..
    i'm afraid u couldn't hold any longer..
    I LOVE YOU...

    回复删除
  5. 不想看到留言也不用尽...
    我必须留...

    hmmmm...
    类似的情况...
    曾发生在我和前女友之间...
    或许那时候我真的比较呆板...
    所以冷战的时候都是很久才去呵护...
    因为不想要她以为一旦发生什么事情我只要say sorry就可以解决了你知道吗?

    不过我觉得...
    如果你对他还有感觉的话...
    不如主动吧?

    幸福是不会自己来敲门的...

    祝福

    回复删除
  6. 你翅膀竟然和我同姓rfrf..

    anway,祝你和翅膀能度过冷战

    回复删除
  7. HAHA...He saw it...
    and not trap as well...
    cause when don happen in the way it is...
    ppl are hard to react....
    but after u analysis...u talk with ur problem...u will hav answer jus bout it...
    Its jus like when u havin a hammer in hand...all problem will look like a nail...

    So now try to hav a good talk bout u 2 ya...
    Hope to see any good news from u k...

    To your 'Wings':-
    One thing to tell u too...
    If u appreciate her...talk to her much...SO she will know how u feel when u meet problem...
    U feel panic...and i can see it...
    try to cover up your disadvantages...by givin each other 'Bao Rong'...
    So when time past...she n u...will be know each other advantage n disadvantage for quite well...
    So bare it in ur mind...Talk with emotional...good emotional way...Not fustrating way k...
    Add bit of joking scene...Will be perfect! Wish u Luck too dude...
    (b^o^)b

    回复删除
  8. 翅膀先生,
    看,把话说出来不就好了吗?
    笨蛋。。。
    我不需要甜言蜜语,
    我只是想要那份感动。。。

    不要再吵架了,okay?

    回复删除
  9. ecl!5onz
    那你后来怎么变得?@.@
    教下他

    don
    可是你的英文姓是koay啦。。。
    叫你们不要留言还是要留言的咯。。。
    哈哈。。。。
    恩啦。。。好回了啦。。。

    square
    ya... he saw it...
    and i LOVE his COMMENT...
    heeheee

    回复删除
  10. HAHA...when left wing meet ur the right wing...they will call them a pair of wing...

    So...A good shout out good for u 2 ha XD
    So...Some1 gonna foot my bill for goin Zanmai Sushi or Sobu Sobu? hahaha...jus kiddin larr...

    Here my e-mail...msn de e-mail...
    ghost3291@hotmail.com
    add me up Angel...

    回复删除

谢谢留言~
你的留言代表了你对我的支持 :)
留下脚印,我会到你家回访~